czwartek, 30 sierpnia 2012

Nocny foto-wypad na starówkę




Parę dni temu wpadłem na pomysł żeby pojechać na starówkę po zachodzie słońca i popróbować nocnego fotografowania.

Kilka próbnych fotek kamieniczek i żurawia nad naszą Motławą - może ciut za dużo światła ale chyba nie jest najgorzej jak na pierwsze nocne testy w terenie.

Zdania są podzielone :) Mi podoba się przy dużym naświetleniu wygląd refleksów w wodzie - ostatnia fotka troszkę ciemnawa jak na mój gust.

Zresztą gdyby mi samemu się nie podobały takie jakie są to pewnie bym ich nie obrabiał - koniec końców z krótszymi czasami naświetlania też mam ale widziały mi się trochę mniej.

Trzeba będzie jeszcze parę razy pojechać bo jest dużo więcej do fotografowania na naszym starym mieście... a potem... jest kilka innych pomysłów w zanadrzu.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz